Nog steeds in het noorden - Reisverslag uit Chiang Rai, Thailand van Lois Eilander - WaarBenJij.nu Nog steeds in het noorden - Reisverslag uit Chiang Rai, Thailand van Lois Eilander - WaarBenJij.nu

Nog steeds in het noorden

Door: Lois

Blijf op de hoogte en volg Lois

17 Januari 2014 | Thailand, Chiang Rai

Na Chiang Mai zijn we verder naar het noorden naar Pai gereisd. Daar zijn we een paar dagen gebleven en hebben we per gehuurde scooter de stad en omgeving verkend.
Na die paar dagen een rubber-rafting trekking gedaan van twee dagen.
De trekking eindigde in Mae Hong Son en daar zijn we een dag en twee nachten gebleven. Rustig stadje waar we even konden bijkomen van het reizen.
Daarna verder naar Soppong, een heel klein dorpje met heel veel grotten in de omgeving. We hebben een trekking gedaan van 1 dag en drie grotten bekeken. Een had hele lage stukken waar je (heel lang!!!) onderdoor moest tijgeren dus dat was wel even eng, maar wel heel mooi om te zien allemaal!
Na Soppong terug gereisd naar Chiang Mai, om vanaf daar weer verder te gaan naar Chiang Rai.
Daar zijn we nu ongeveer vier dagen... geloof ik... Ik weet niet precies hoeveel! In ieder geval even bij aan het komen van al dat gereis!
En we zijn nog steeds met onze Canadese medereizigers, die gaan morgen weg, dus we gaan zo wat drinken met zn vieren!

Iedereen bedankt voor de lieve reacties! Ik vind het ook heel leuk om af en toe wat van jullie te horen want ik begin NL zo af en toe wel een klein beetje te missen! Maar ik heb het nog steeds naar mn zin hier!

xxxx

  • 17 Januari 2014 - 16:13

    Dyonne:

    Hoi lieverds!

    Inderdaad veel gereis maar wel ontzettend stoer en leuk!

    Hier in Nederland is het nog steeds herfstachtig. De winter laat op zich wachten of komt misschien wel helemaal niet. Verder gebeurt hier niks bijzonders al het leuke beleven jullie.

    Dikke kus voor beide en geniet! love you xxx

  • 17 Januari 2014 - 16:27

    Erikjan:

    Fijn dat het zo goed gaat! Jaloersmakende verhalen hoor, vergeleken met onze grauwe natte winterweken hier... Komen er nog foto's van het raften en grottijgeren? Lijkt me een goed teken dat je niet meer weet hoeveel dagen je ergens bent.

    Liefs van oom!

  • 18 Januari 2014 - 09:56

    Lizan/mama:

    Hallo daar! Ik had de foto's van de grot-trekking al op facebook gezien, huuuu....!! Prachtig maar inderdaad eng. Ha, 4 dagen?, vijf dagen?, alle tijd toch. Betekent dat je lekker hier en nu aan het beleven bent. En hoewel ik denk dat je NL niet echt mist, zal ik hier wat kneuterige thuis-dingetjes vertellen, misschien helpt dat. Harry had een muis gevangen, en rende daarmee het hele huis door, met mij er achteraan. Ik had geen zin om bloedsporen op te dweilen. Weer naar buiten dus met prooi, die hij even later alweer kwijt was. En maar zoeken, teleurgesteld! Ligt nu diep te knorren op zijn favoriete stoel met schapenvacht. Straks ga ik Ellen helpen flyeren in de AH XL, ze heeft een appartement te koop. Zoals je al las hierboven, is het hier een soort herfst, maar sommige bomen en struiken denken: Lente! Ik ga bloeien! Optimisten hoor. Opa heeft de foto's ook bekeken, en ervan genoten, de hartelijke groeten, hij is trots.
    Ik hou een rustig weekendje, soep maken, cake bakken, verjaardag v Anne.
    Best zo. Nico moet werken, nog even druk tot het Filfestival Rotterdam.
    Nou, genoeg gekneuter, is groot contrast met waar jij bent en wat je beleeft.
    Ben benieuwd wat de volgende bestemming zal zijn, ik lees t wel.
    Liefs, knuf, ook voor Naat
    Mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Chiang Rai

Thailand

Drie maanden Backpacken in Thailand

Recente Reisverslagen:

14 Maart 2014

Ko Pha Ngan

03 Maart 2014

Teurg naar Thailand

24 Februari 2014

Foto's!

20 Februari 2014

Laos en Cambodja

06 Februari 2014

Vientiane
Lois

Actief sinds 18 Dec. 2013
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 3566

Voorgaande reizen:

23 December 2013 - 24 Maart 2014

Thailand

Landen bezocht: