Foto's t/m 04-01-2014 - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Lois Eilander - WaarBenJij.nu Foto's t/m 04-01-2014 - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Lois Eilander - WaarBenJij.nu

Foto's t/m 04-01-2014

Blijf op de hoogte en volg Lois

04 Januari 2014 | Thailand, Chiang Mai

Foto's van Bangkok, Chiang Mai en Pai :)

  • 05 Januari 2014 - 15:10

    Lizan/mama:

    Mooie foto's!!! Is dat genieten!

  • 05 Januari 2014 - 18:36

    Gita:

    Hai Lois! Superleuke foto's! Ik was dit weekend op de Veluwe, en dat was ook heel mooi in het Speulder- en Speelder Sprriekenbos, of zoiets... haha... Zal wel lekker warm zijn ook. die waterval ziet er aanlokkelijk uit. Worden jullie veel belaagd door verkopers? Of is dat niet zo erg in Thailand, was dat meer in India?
    Ik ga zo aan de boerenkool, heb jij lekker ook wat om jaloers op te worden. Fijne avond!
    HG Gita

  • 07 Januari 2014 - 13:29

    Lizan/mama:

    Zohee, heb nog een keer foto's gekeken, en zag dat er nog een serie was! Mooi! Inderdaad, die waterval, en lopen tussen de rijstvelden?
    Biggetjes, met bamboe trog, oink oink.
    Zometeen ga ik Pai opzoeken op de kaart, vandaag en morgen zijn jullie aan t raften, lekker!
    Hier lijkt t wel lente, heel zacht weer, er bloesemt al wat. Maar het gaat vast wel vriezen en sneeuwen nog. Kuzz.

  • 10 Januari 2014 - 10:38

    Lizan/mama:

    Zo, jullie zijn in Mae Hong Son. Bij de Longnecks, zag ik. Ik heb het opgezocht.
    wat een mooie plek ook weer!
    Ben benieuwd om weer te lezen erover. Plezier!

  • 10 Januari 2014 - 11:19

    Martin:

    leuke fotos kan ik mij tenminste een decor maken in mijn hoofd als ik aan je jullie denk

    errug stoer jullie ga vooral zo door

    met mij gaat het goed so dont worry please be happy moet niet zo moeilijk zijn daar

    glkkig nieuwjaar en ik hoor het wel weer xxx pa

  • 10 Januari 2014 - 15:31

    Marlies:

    hee stoere meiden. wat een heerlijke verhalen en superfoto's. Ik voel en proef de sfeer waar jullie in zitten. en wat ondernemen jullie al veel. hoorde van Lizan dat de fysieke klachten er niet zijn. Zie je maar weer wat vakantie en/of avontuur kan doen in je leven !!! geniet veel en lang van alle nieuws! kus Marlies

  • 14 Januari 2014 - 20:55

    Jennifer:

    Wat een leuke fotos. Geniet er van tis jullie gegund. Mis de gezelligheid wel hoor. Xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Chiang Mai

Thailand

Drie maanden Backpacken in Thailand

Recente Reisverslagen:

14 Maart 2014

Ko Pha Ngan

03 Maart 2014

Teurg naar Thailand

24 Februari 2014

Foto's!

20 Februari 2014

Laos en Cambodja

06 Februari 2014

Vientiane
Lois

Actief sinds 18 Dec. 2013
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 3577

Voorgaande reizen:

23 December 2013 - 24 Maart 2014

Thailand

Landen bezocht: