Ko Pha Ngan - Reisverslag uit Ko Pha Ngan, Thailand van Lois Eilander - WaarBenJij.nu Ko Pha Ngan - Reisverslag uit Ko Pha Ngan, Thailand van Lois Eilander - WaarBenJij.nu

Ko Pha Ngan

Door: Lois

Blijf op de hoogte en volg Lois

14 Maart 2014 | Thailand, Ko Pha Ngan

Een verslagje uit Ko Pha Ngan, waar we gister zijn aangekomen.
Omdat ik ziek werd toen we op Ko Chang aankwamen moesten we langer blijven (6 dagen) en hebben we Ko Payam overgeslagen en zijn gelijk doorgereisd naar Ko Pha Ngan. Daar zijn we gister aangekomen en het voelt alsof we hier al een week zitten :D

We zitten in Hat Rin, het 'party-gebeuren' van het eiland, maar in een rustig gedeelte in een bungalow met een prive-strand. Wat wil je nog meer! :)

Morgen is het volle maan en dat betekend een Full Moon Pary! Geen zorgen, we doen voorzichtig, maar we wilden het wel een keer meemaken!

Geen idee hoe lang we hier blijven. We hebben niet zo lang meer dus t zou kunnen dat we de rest van de dagen hier blijven, of we gaan nog een paar dagen op Ko Tao hangen.

Ik heb heel erg zin om weer thuis te komen en iedereen weer te zien, want ik mis jullie heel erg. Maar nu ga ik nog even genieten van alles wat hier is!

Tot snel! xxxxxxxxxxxxxxx

• 17 Maart 2014 - 11:24

Lizan/mama:

Haat Rin? Privéstrand? Pffff, lekker zeg!!! Zoals al vaak zeg ik: Geniet geniet, geniet!
    En bijna thuis, hier maakt alles zich op voor de nucleaire top, en bij ons in het bijzonder welke wegen nog open zijn op 24 maart.
    Tot gauw!! Zoen, mama.