Teurg naar Thailand - Reisverslag uit Krabi, Thailand van Lois Eilander - WaarBenJij.nu Teurg naar Thailand - Reisverslag uit Krabi, Thailand van Lois Eilander - WaarBenJij.nu

Teurg naar Thailand

Door: Lois

Blijf op de hoogte en volg Lois

03 Maart 2014 | Thailand, Krabi

De 28e zijn we vanaf Siem Reap (Cambodja) naar Bangkok gereisd en vanaf daar gelijk door naar Krabi. Totaal zo'n 30 uur in de bus!

We hebben heel erg genoten van Cambodja. De mensen zijn heel vriendelijk en open :) Het verschil tussen rijk en arm is er wel heel groot. Je ziet veel meer armoede dan in Thailand. Heel veel bedelende kinderen en slachtoffers van landmijnen, dus dat was vaak wel moeilijk.

Eigenlijk hadden we nog wel wat langer willen blijven om ook de rest van het land en de cultuur beter te leren kennen, maar we hadden geen tijd omdat we ook nog terug naar Thailand wilden.

We hebben nu nog zo'n 3 weken die we zullen doorbrengen op de eilanden. Vanaf Krabi gaan we omhoog en we willen naar Ko Chang, Ko Phayam, Ko Tao en Ko Phangan. We weten nog niet of we het allemaal halen, maar dat maakt niet uit. We doen vooral rustig aan, zodat we helemaal uitgerust thuis kunnen aankomen. We zijn al goed begonnen, want de afgelopen 2 dagen hebben we alleen maar op het strand gehangen :)

xxxxxxxxxx

• 04 Maart 2014 - 08:33

Lizan/Mams:

Heerlijk, ik wil ook! Ik kan me vooral de kleuren van de zee en de lucht herinneren.
    En dagen die al luierend voorbijgingen. Da's wel veel, al die eilanden,(komt dat door je achternaam?) kies er twee uit, zou ik zeggen. Kun je altijd nog wat toevoegen. Komend weekend is het nog maar 3 weken he!
    Geniet geniet geniet geniet geniet geniet geniet geniet geniet geniet geniet geniet geniet geniet!

• 14 Maart 2014 - 13:14

Lois:

Jaaa mam de zee is zo mooi! En we doen niet alle eilanden, tot nu toe 2, misschien worden het er 3. Nog 10 dagen en dan kom ik thuis! :D
    Ik geniet!

xxxxx